Obchodní podmínky
obchodní společnosti Slovanská kultura s.r.o.
Nádražní 715/1a, 691 72 Klobouky u Brna
identifikační číslo: 05825938
DIČ: CZ05825938
Spisová značka: C 98359 vedená u Krajského soudu v Brně
číslo účtu v Kč: 2401173884/2010 Fio Bank,
pro platby ze Slovenska účet v EURech: IBAN SK6383300000002901173899
případně v českém formátu IBAN CZ5220100000002901173899
SWIFT: FIOBCZPPXXX
tel. 773 633 337, email info@slovanskakultura.cz
pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese: www.slovanskakultura.cz
Informace k EET
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Objednání
Objednávání zboží kupující provádí přímo z webového rozhraní obchodu. Vyberte si požadované zboží (včetně barvy a velikosti nebo počtu kusů) a vložte jej do košíku. Při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Uvedené údaje je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
Objednání je závazné a podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s reklamačním řádem a těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Objednávku odešle kupující stisknutím tlačítka Dokončit. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce.
Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
Doprava
Je možné si vybrat z následujících variant, ceny jsou včetně DPH, poštovného a balného:
-
Česká republika - Výdejní místa:
- GLS: 48 Kč
- Balíkovna 49 kč
- Zásilkovna: 65 Kč
- Na Poštu 69 Kč
Česká republika - Dodání na adresu v Česku:
- Česká pošta - Balík do ruky: 72 Kč
- kurýr GLS 77 Kč
Slovensko - Výdejní místa:
- Zásielkovňa: 3,5 EUR
- GLS: 3,5 EUR
Slovensko - Dodání na adresu:
- kurýr GLS: 4,1 EUR
Rakousko a Německo:
- na adresu kurýrem GLS: 5,9 EUR
Osobní převzetí:
- osobní převzetí v Brně, Kloboukách u Brna nebo na oznámené akci (tj. je v oznámení uvedeno, že tam lze vyzvedávat objednávky) po předchozí domluvě: 0 Kč
Platba
- platba předem na účet 0 Kč
- platba kartou 0 Kč
- platba v hotovosti při domluveném osobním převzetí 0 Kč
- platba dobírkou v ČR a SR 29 Kč
- platba Paypal 45 Kč
PLATBY V KČ: Číslo účtu u Fio banky: 2401173884/2010 - účet vedený v Kč
PLATBY V EUR: ze Slovenska IBAN: SK6383300000002901173899 - účet vedený v EUR
Jako variabilní symbol se uvádí číslo objednávky.
Není-li uvedeno jinak, je veškeré zboží na skladě a zasíláme jej ihned. Je-li zboží potřeba vyrobit, je dodací lhůta 1-3 týdny. Dodání zboží se uskutečňuje odevzdáním zboží kupujícímu na dohodnutém místě nebo prvnímu dopravci k přepravě pro kupujícího do ujednaného místa, kam je prodávající povinen zboží odeslat. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího předáním zboží nebo před tím tehdy, kdy získá oprávnění zásilkou nakládat. Prodávající je oprávněn dodat zboží i před sjednaným termínem dodání, kupující je povinen toto zboží převzít.
Upozorňujeme, že tyto ceny jsou platné pouze při dodání na území ČR a Slovensko, pro dodání do jiných zemí bude dopravné stanoveno individuálně na základě tarifů přepravce.
Výměna zboží
Poskytujeme 14denní záruku na výměnu zboží. Pokud potřebujete jinou velikost zboží, kontaktujte nás telefonicky nebo mailem. Domluvíme se, zboží k nám pošlete, a po kontrole bezvadnosti zboží ihned zašleme požadovanou velikost.
Reklamace
V případě, že jste obdrželi zboží, které považujete za vadné, oznamte laskavě e-mailem či telefonicky tuto skutečnost našim pracovníkům, kteří v případě Vaší oprávněné reklamace obratem zajistí okamžitou výměnu za bezvadné zboží. Poté lze reklamované zboží zaslat zpět na naši adresu s krátkým popisem druhu závady a s dokladem o koupi zboží u naši společnosti. Záruční lhůta je 24 měsíců. Záruka se nevztahuje na škody vzniklé při nevhodném a neodborném zacházení.
Vyřízení reklamace: Prodávající o reklamaci rozhodne ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamaci včetně odstranění vady Prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Lhůtu 30 dnů je možné po uplatnění reklamace prodloužit po domluvě se spotřebitelem – takové prodloužení nesmí být na dobu neurčitou nebo nepřiměřeně dlouhou. Po uplynutí lhůty resp. prodloužené lhůty se má za to, že vada na věci skutečně existovala a spotřebitel má stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.
Odstoupení od smlouvy
Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu.
Nejedná-li se o výše uvedený případ, či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího info@slovanskakultura.cz
Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu.
Prodávající vrátí peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí. Zboží nesmí být zasíláno zpět na dobírku, takto zaslané
zboží nebude z naší strany přijato.
Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
Mimosoudní řešení sporu
V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00, Praha 2, email: adr@coi.cz, web adr.coi.cz.
Ochrana osobních údajů
Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. Podmínky ochrany osobních údajů naleznete na tomto odkaze. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty a telefonní číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).
Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.
Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.
Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 9.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
- požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,
- požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.
Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.
Puncovní značky
Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies
Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
“Jak ověřujeme hodnocení?”
Hodnocení s odznakem Ověřená recenze pochází od zákazníků, kteří hodnocený produkt u nás v minulosti prokazatelně zakoupili. Objednávky párujeme s účtem registrovaného uživatele, který daný produkt zakoupil, nebo s e-mailem zákazníka, který produkt hodnotil na základě e-mailové výzvy obdržené po nákupu produktu. U ostatních recenzí bez odznaku nedokážeme nákup ověřit, ale pochází od registrovaných zákazníků. Celkové hodnocení počítáme aritmetickým průměrem všech hodnocení produktu. Žádné recenze nemažeme a zobrazujeme všechna pozitivní i negativní hodnocení.
Doručování
Kupujícímu může být doručováno na adresu elektronické pošty uvedenou v jeho uživatelském účtu či uvedenou kupujícím v objednávce.
Závěrečná ustanovení
Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknuta platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.
Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
V Brně 4.4.2019